درباره وبلاگ


سلام به همه دوستان......من سارا هستم مدیر وبلاگ مترسک..... امیدوارم ثانیه های طلایی رو در وبلاگ من سپری کنید....
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 81
بازدید کل : 13529
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1



هیس!!!ارامتر.....اینجا کسی جز سکوت حق حرف زدن ندارد...




بی تو

بی تو من کویر سردم

معنی کلام مرگم

بی تو من شوریده عشق سرابم

وجود شب تباهم

بی تو من دریای آهم

ناله پرسوز فریادم

بی تو من سرگشته ، آگاهم

فرود خشم خدایم

بی تو من سکوت شکوه هایم

سراب دیدن بی پایانم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 18 خرداد 1390برچسب:, :: 11:30 ::  نويسنده : سارا