درباره وبلاگ


سلام به همه دوستان......من سارا هستم مدیر وبلاگ مترسک..... امیدوارم ثانیه های طلایی رو در وبلاگ من سپری کنید....
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 114
بازدید کل : 13642
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1



هیس!!!ارامتر.....اینجا کسی جز سکوت حق حرف زدن ندارد...




آسمانم ابریست

 

لحظه هام بارانی

و دلم در پس رعدی سهمگین ...

بر خودش می پیچد..

قصه ام تکراریست

قصه من بی تو

قصه این همه روز تنهایی

لحظه هایی که همه بارانی

در پی هم رد شد ..

و تو اما چه خبر داشتی از این دل من ؟!

سالهاست در پی این اندیشه ام

که چرا هست چنین ؟!

که چرا هست چنان؟!

که چرا ...؟!



نظرات شما عزیزان:

ღ یه دنیا دلم گرفته ღ
ساعت15:14---30 خرداد 1390
./|\
.(,"c
<|>
_\/_سلاممممممممممممممممممممم گلم
.
.
.
../|\
.(,"c
<|>
_\/_خوبی؟
.
.
.
./|\
.(,"c
<|>
_\/_ اومدم بگــــــــــــــــم
خوشحال میشم بهم سر بزنیااااا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سه شنبه 17 خرداد 1390برچسب:, :: 12:50 ::  نويسنده : سارا