درباره وبلاگ


سلام به همه دوستان......من سارا هستم مدیر وبلاگ مترسک..... امیدوارم ثانیه های طلایی رو در وبلاگ من سپری کنید....
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 83
بازدید کل : 13531
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1



هیس!!!ارامتر.....اینجا کسی جز سکوت حق حرف زدن ندارد...




زاغکي قالب پنيري ديد...

خواندن اين شعر هرکسي را به حال هواي همان سالها خواهد برد. مخصوصا که عکس همان صفحه از کتاب فارسي رو هم ببيند ...
 



نظرات شما عزیزان:

amin
ساعت10:49---19 فروردين 1391
سلام بهت تبريك ميگم وبلاگت قشنگه!مايلم بيشتر باهات آشنا شم البته اگه دلت بخواد.ممنون ميشم به ايميلم پيام بدي

avare donya
ساعت16:29---27 تير 1390
salam che veblage kho0bi khoshgele dost dashti be man sar bezan khoshhal misham vase link khabaram kon

مهدی امینی
ساعت11:47---18 تير 1390
من عضو بلاگت شدم خیلی عالیه در ضمن جذابیت زیادی دارم ممنون از این وبی که در اختیار ایرانیان گذاشتی سارا جـــــون

مهدی امینی
ساعت11:47---18 تير 1390
من عضو بلاگت شدم خیلی عالیه در ضمن جذابیت زیادی دارم ممنون از این وبی که در اختیار ایرانیان گذاشتی سارا جـــــون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







شنبه 18 تير 1390برچسب:, :: 11:38 ::  نويسنده : سارا